torsdag 20 juni 2013

HARDCORE!!

Häromdagen kom ett paket från Gymgrossisten med diverse kosttillskott, bland annat Ripped Hardcore. Jag har nu tagit denna i två dagar och jag vet inte men jag svettas som en galning. Visserligen har det varit varmt och fint idag men jag brukar aldrig svettas, i alla fall inte så det rinner svett både här och där. Samma var det igår kväll på gymmet, min T-shirt blev alldeles våt. - Kan detta verkligen vara bra??

Så här står det på burken var dessa kol svarta tabletter skall ha för effekt:
  • 1 kapsel / dag
  • Hög koffinhalt (293,4mg/dos) - Uppiggande
  • Kraftigt ökad fettförbränning
  • Ökad frisättning av fett från fettdepåerna
  • Minskar oönskade fettdepåer
  • Bättre blodsockerkontroll och minskad aptit

Jag får väl fortsätta och se om detta verkligen funkar. Ikväll blir det ingen träning, istället skall vi frossa i lite gott som kanske inte är så nyttigt. Man måste ju leva också!!

Inga kommentarer: