fredag 11 oktober 2013

DAGEN EFTER

Har ganska nyss vaknat och jag är så tacksam för att Per släppte ut och fixade lite med hundarna innan han åkte till jobbet. Mest för att jag inte riktigt skulle veta hur jag kände mig idag såhär - dagen efter!
Står förväntansfull och väntar på att Per skall komma och köra mig till Klinik 34

Men jag känner mig faktiskt helt ok, har också sovit helt ok. Enda som är lite jobbigt är att tejpen jag har i ansiktet det stramar lite, och sen är jag kanske lite mer svullen idag än var jag var när jag somnade igår kväll. Kanske har jag också fått en liten annan färg under tejpen också. Ungefär samma färg som på blåklockorna jag hittade efter vägkanten igår medan jag väntade på Per som körde mig till kliniken. 

Blåklockan ute i backarna står...
 
Idag är det fredag men jag skall bara ta det lugnt, inte hålla på och städa och fixa som jag brukar göra på fredagar. Eller ja, det gör man ju varje dag när man har hundar. Men kanske måste jag ta det lite lugnare idag så att allt kan läka fint och så. 

Skall om en stund få ur alla bilderna från igår så får ni se, men först skall jag inta min nya frukost som består av 5 tabletter. Jag som fullkomligt älskar att svälja dessa tabletter. Speciellt de som är stora och ser ut som om de är gjorda i plast. - Ulk....

Ha nu en underbar fredag och ni som skall till Sundsvall på utställning i helgen, kör försiktigt och - Lycka till!! 


Inga kommentarer: