måndag 14 oktober 2013

GOD MORGON

Vaknade hur pigg som helst idag. Kanske mest för att jag i stort sett sov bort hela dagen igår. Riktigt skönt att bara ligga och slappa så, minns faktiskt inte när jag gjorde det sist. Skönt också att inte blogga alls igår, man kan säga att jag verkligen inte gjorde något alls igår. Har desto mer att göra idag, men jag betar av en sak i sänder i min takt idag. Det blir bra... ;-)

Tar nu en kopp kaffe med Per innan han åker till jobbet. Han är trött och tycker att jag skall gå och lägga mig igen för det hade han gjort om han hade kunnat. Men jag sa att han kunde göra det så sticker jag till jobbet istället. Jag menar, om nån frågar vem jag är så kan jag ju bara säga att jag ÄR Per, men har bara gjort lite plastic surgery!! - Hahahaha... 

Hoppas ni alla får en underbar måndag och en bra start på denna nya vecka!! 


Inga kommentarer: