lördag 12 oktober 2013

HALLOWEEN

Snart är det ju Halloween men jag har ju redan tjuvstartat lite, har ännu inte riktigt bestämt mig för om jag skall vara spöke, häxa, Frankenstein, eller kanske proffs boxare. Fast proffsen kanske inte är blåa och svullna? Vi får se var det slutar, kanske blir det Michael Jackson innan jag är klar!! - Hahahahah...
Idag har jag verkligen inte gjort många knop. Har mest legat på soffan och ropat på Per när jag blev typ sugen på lite kaffe eller annat. Jag hittade igen sån där liten klocka jag kunde ringa i när jag ville nått så Per gav mig ett glas med en sked i som jag kunde skramla med, min sötis. - Hihi... Per har verkligen skött allt här hemma idag, både lagat middag, städat, fixat med hundarna mm. 

Ikväll kom Hanna hit då hon jobbar på Freeport i helgen och även Johanna och hennes Billy kom över ikväll och åt lite mat med oss. - Mysigt!! 

Just nu ligger Hanna och Per och kollar på någon mysko film. Jag kände att jag måste sitta upp lite så då passade jag på att blogga en stund. Skall nog själv snart hoppa i säng tror jag, för det känns som om tiden går fortare när man sover. Och om tiden går fortare så läker ju jag fortare... Smart, eller hur? 

Dag två i Sundsvall imorgon, grattis till dagens alla vinnare och lycka nu till imorgon. Jag håller tummarna som vanligt!! ;-)

Inga kommentarer: