lördag 12 oktober 2013

VILKEN DAG!

Vilken härlig dag att vakna upp till. Himlen ute är klarblå och naturen skiftar nu i alla höstens härliga och starka färger, så himla fint. Hösten är annars inte min favorit årstid, men i år har både sommar och höst varit helt fantastiska. För när det ser ut som det gör ute just nu, ja då kan man ju inte annat än bli på gott humör, eller hur?

Min svullnad runt ögonen börjar nu lägga sig lite och istället går över till att klia. Men det är väl så det skall vara när det läker, men väldigt svårt att hålla fingrarna borta. Men man får inte röra... 

Idag är det utställningar i Sundsvall hela helgen, vill önska alla som är där lycka till. Jag håller tummarna som vanligt. Själv skall jag nog bara vara hemma idag. Vill inte direkt gå ut bland folk och visa mig just nu. Fast egentligen, vad är skillnaden att lägga ut här hur man just nu ser ut? Hum - kanske blir det stora brillor på och en shopping runda eller nått. 

Vi får se vad som händer, nu skall jag i alla fall ta mig lite kaffe och bara njuta av dagen... 

Inga kommentarer: