lördag 21 december 2013

GALET

 
Nu har vi varit ute på vår första runda i jakten på julklappar. Än så länge har vi kommit upp i den nätta summan av 23.000 svenska riksdaler. - Helt galet, eller hur? Och då är vi ändå inte klara med alla julklappar, har typ handlat hälften. Sedan skall ju också maten man skall ha på jul också inhandlas.

Men summan kanske ljuger lite då, vi även passade på att köpa en liten julklapp till oss själva. Och med den julklappen så tror jag faktiskt att det betyder att vi har varit riktigt snälla i år. Vad vi köpte tar vi en annan gång. Kanske slår jag till och med i den och överraskar mig själv den 24:de. 

Gjorde faktiskt så en gång när jag var liten. Då köpte jag själv en liten uppdragningsbar mus. En sån som man vred upp och sen åkte den iväg och snurrade och hade sig. Jag slog in den själv och öppnade den sedan på min födelsedag. När jag sedan väl fyllde år typ 4 eller 5 år eller nått och öppnade mitt egna paket på morgonen, så skrek jag lite överraskad, - Ååååh whow, en mus!!! - Hahahahaha
Var väl fösta och enda gången jag blev glad över att se en mus... ;-)

Inga kommentarer: