torsdag 20 mars 2014

THROWBACK THURSDAY

Jag, Hazel (Delhaze), Norma (Craigowl) Michael & Mark (Pascavale)

Idag när jag skulle leta foton till denna "Throwback Thursday" så flög detta kort ut ur lådan. Precis som om det sa, - Ta mig!! Så ok här kommer lite mer bilder från England x-antal år bak i tiden. Har ingen aning om årtal då jag inte har varit så duktig på att skiva någonstans på korten var och när de togs. Är en slarver då jag har en flyttlåda full med bilder men allt där i är huller om buller.....

Veronica (Telvara) & Ellie (Millhill)
(klicka på bilderna för att få dem större)

Men jättekul att titta tillbaka och minnas, för gamla bilder eller bilder överhuvudtaget är väldig roligt att titta på. Hittade idag tillexempel en massa bilder på Per när han var ung och bland annat gjorde lumpen och lite så. Kanske kan vara något för en "Throwback Thursday" i framtiden... - Hahaha...

Inga kommentarer: