söndag 24 maj 2015

DOLLY, MOLLY, POLLY...?

VOUGES ROIYARU HOUSEKI
(Vouges Roiyaru Negai - Ch. Vouges Roiyaru Chuuguu)

Kärt barn har ju som man säger många namn. Men denna lilla tjej har nog varit det svåraste jag någonsin varit med om. Inget namn passar henne, har testat flera men inget liksom passar. Kanske är det för att hon är lite extra speciell för mig. Mest för att hon är nog en av de finaste Jappar (Enligt mig) jag någonsin haft. Eller usch, så kanske man inte kan säga. Alla mina Jappar är givetvis jättefina!! :)

Har precis nu försökt fota "Dolly" lite, alltså nu får hon heta "Dolly" kan ju inte hålla på att vela hur länge som helst. Men att fota Jappar på 7 månader är som att försöka fota en vild kanin eller nått. De står inte stilla en sekund och jag tog säkert 100 kort men 95% av den ser man bara något svart & vitt i ett enda blurr... Så väldigt svårt att fånga hur fin hon verkligen är, men det kommer väl fler chanser att fota....  ;)


Nu luktar det mat i hela huset, Per håller på att göra något nytt. Skall bli både spännande och gott då jag nu är hungrig som en varg. Ha nu en fortsatt skön söndagskväll för det skall jag ha!! 

Inga kommentarer: