fredag 29 juli 2016

THE MORFARS


Idag har jag haft gosigaste och sötaste Molly helt för mig själv en stund. Hennes mamma och pappa har varit och packat ner allt i sin lägenhet då de nu kommer att flytta in i vårt gästhus ett tag framöver. Så jag och Molly passade på att ha en liten gosse stund för oss själva. 

Passade givetvis på att fota lite då hon var på bästa humör samtidigt som vi tittade på Babblarna tillsammans. Tänk vad tiden går, de utvecklas så snabbt att man nästan ser hur de växer dag för dag. Molly är mer och mer med och hon har nu också koll på vad hon gillar och inte. Det börjar också växa fram lite egen vilja...  - Hehehe... 







Mitt i vårt gos och fotande så dyker en äcklig liten flyga upp och "fotobombar" bilden. Nackdelen med att bo på landet med hundar och hästar. Men även flugorna har Molly nu lärt sig hantera. Hon viftar bort dem själv.. Men jag tycker de är äckliga och just såhär års så kryllar det av dem. Hatar flugor, speciellt när man skall sova. Bits gör de jävlarna också.... 

1 kommentar:

Anonym sa...

Uj uj, gulligt värre! Och så fina milda färger. Så sött!