onsdag 13 mars 2013

HEJ MITT VINTERLAND!!

- Asså shiiit, vaknade idag och vintern är tillbaka. Vad händer egentligen, nu vill jag ha vår och värme!!

Har i alla fall sovit helt ok i natt. Har bara varit och pillat på valparna och "Laila" ett fåtal gånger under natten. Än så länge hänger valparna med, men jag tycker de ökar väldigt lite i vikt. Får hoppas att detta vänder snart. Men jag hör att de äter och lägger jag till dem så tar de tutten snabbt.

"Laila" själv är hur cool som helst. Vet inte hur ofta jag hittar henne sovandes på rygg och ett ben åt varje håll. Gör hon så så kommer de små inte åt att äta och man får liksom rulla runt henne så att tuttarna hamnar i läge för valparna. När man gör detta så får man en blick som från en tonåring som säger - Åh, sluta tjata!!!



Inga kommentarer: