söndag 20 september 2015

DARLINGTON


Att vara i England är alltid lite speciellt. Jag vet inte riktigt vad det är men denna atmosfär som är här som gör att man varje gång man är här nästan blir lite sugen på att flytta hit. Jag vet inte vad det är men så är det bara. Nått speciellt är det med att vara i hundlandet England. 

Vi har det bra även om man kanske inte hinner med att blogga som man brukar men är man på semester så är man. Idag har vi varit på utställning i Darlington och vi fick äran att se Norma vinna tik cert med sin underbara Rebecka. Så kul att vi faktiskt var här och fick vara med om detta.

Har tagit lite bilder idag men just nu sitter vi och myser så jag får lägga ut bilder från idag i morgon istället. Har varit lite spring fram och tillbaka idag då jag ville titta både på Cavalierer och Japanese Chins. Tur som var så låg ringarna nära varandra, men visst fick jag lite motion idag. Skönt att bara titta och slippa tänka på egna hundar som skall fixas...

Nu skall jag återgå till gemenskapen....

Inga kommentarer: