lördag 4 augusti 2012

TOPLESS!!


Har följt debatterna hos ”stor” bloggarna om det är ok med Topless på stranden eller inte! Vad tycker ni? Visar ni tuttarna? Eller kanske, vill ni se tuttar på beachen?

Denna text nedan är saxad ur Katrin Zytomierskas blogg, vilket för övrigt är en väldigt rolig blogg att följa:
”Det är så otroligt äckligt. Så osmakligt och jag kan inte fatta hur det kan vara tillåtet. Fläskpattar som flyter ut över fläskberg, groteska apor som smörjer in sina melones på ett brutalt sätt. Hårt, snabbt och helt i onödan. Varför? Hur man än vrider och vänder på det så är kvinnobröst något som associeras med sex och jag vet att det sitter/ligger en drös med män som fantiserar kring de där brösten och jag kan inte i min vildaste fantasti föreställa mig varför man som kvinna skulle må bra av det? Är det feministskit? Ska dom ska jag? Är det det som det handlar om? Sjukt i så fall för det handlar ju inte alls om att alla ska ha samma rättigheter för en mansbringa är inget som en tjej går igång på på samma sätt som ett par kvinnobröst, jag köper det inte. Vad ni än kommer att skriva i kommentarsfältet så köper jag det inte. Det är äckligt med tjejer som solar toppless punkt slut. Fan, jag hade gärna skrivit mer i det här ämnet och fortsätter gärna vid ett senare tillfälle men nu har Ringo tjajat i flera minuter på att vi ska bada så nu ska vi bada.”

Inga kommentarer: