fredag 10 augusti 2012

SNUSKGUBBE !!


Har nu suttit och lekt med inställningarna på bloggen. Får mail då någon har kommenterat i bloggen om att jag måste ”godkänna” innan kommentaren läggs ut. Tog nu bort den, så nu hoppas jag att kommentarerna håller sig inom vad som är Ok när det gäller att kommentera. Förhoppningsvis så heter inte alla Anonym i efternamn.
När jag satt och lekte lite så ser man också all statistik. Hur många som har varit inne, vilket inlägg som har lästs mest, vilket land läsaren kommer ifrån mm. Allt kan man se här, man kan även se vad folk har sökt på för ord i t.ex. Google och då hamnat på min blogg.
För ett tag sedan så skrev jag ju om Sarahs ”Sex små flickor”. Men någon snuskhummer hade kastat om orden lite i sin sökning på nätet och hamnade då på min blogg. Undrar vad han tänkte när han såg sex små söta valpar!?!?
*Urk* - Försvinn från min blogg!!

Inga kommentarer: