tisdag 8 januari 2013

ÅH NEEEEJ!!

 
Usch, att hålla på med hundar är så tufft ibland, så tufft att jag undrar om jag egentligen är gjord för att göra det. Allt växlar så fort mellan glädje och sorg, att jag inte riktigt vet om jag orkar med denna berg och dal bana längre. Det går bara för fort ibland...

Idag har jag blivit påkörd av ett STORT jävla tåg, så jäkla hårt att jag verkligen börjar fundera. Är så ledsen och förtvivlad och bara gråter och gråter.

Idag kommer det nog inte bli mycket bloggande av och jag vill inte heller prata med någon. Jag vill bara vara idag och få vara ifred. Vill bara få gråta och få fundera på allt, på vad jag vill. Helt ensam och helt för mig själv!! :(



3 kommentarer:

Anonym sa...

kram till deg Peter från hanne i Ballerup København

Anonym sa...

kram till deg Peter från hanne i Ballerup København

Vouges sa...

Tack Hanne!!